Hadin gelin beraber saçmalayalım.


Bu blogda rahatlama seansları düzenlenmektedir Image Hosted by ImageShack.us
Saçma salak yorum yazmak serbesttir. En güzel saçmayalayana saçma sapan bir ödül verilir. Yapmanız gereken tek şey (dozajı kaçırmadan) saçmalamak...Image Hosted by ImageShack.us

Burası deşarj merkezi, fark burada:)


Not: Dozajı kaçıranlara gerekli cezai işlem uygulanır Image Hosted by ImageShack.us



20 Mayıs 2008 Salı

Uyuz olduklarım-1


Üst komşumuz her sabah elektirik süpürgesiyle evleri temizliyor. Sabah sabah bu sesi duymaya uyuz oluyorum. Bir de gacır gucur çekyatları çekiyor. Çekyat denmiş adı üstünde çektemizle denmemiş değil mi? Her sabah her sabah siz çekiyonuz da ben çekemiyorum inanın hiççç çekilmiyor!!!


Alt komşumuz da gecenin köründe tv.'yi son ses bağırtıyor kanal 7'nin bütün show programlarını takip ediyor maşallah. Oğlu yüksek sesle maç dinliyor, kızı sabah sabah türkü çığırıp duruyor, akşam üstü kavga ediyorlar kapıları vurup duruyorlar. Güzel bir dille rahatsız olduğumuzu izah ettik ama nafile...
Bunlara uyuz oluyoruuuuuuummmmmmmmmmmm

4 yorum:

nemo dedi ki...

ben de uyuz oldum bunlara sinir tipler ne diye insanlar sadece kendileri duyacakları kadar açmazlar ki sesi? Bizim mahallede de karşı komşu konser veriyor sanki bangır bangır şarkı dinliyor kardeşim ders çalışıyoz ama...

Melankolik dedi ki...

uyuz olanlar kulubü açalım ne dersin:P

nemo dedi ki...

evet süpper sonra mitingler düzenleriz belki parti bile kurarız :D

Adsız dedi ki...

evet bencede çok halısınız dövün gitsin hepsini

Buradan (ben çevrim içiyken)
benle direkt konuşabilirsiniz.
Ha kim anoRmal biriyle konuşmak ister o ayrı:p
Yazılarımın hepsi bana aittir.
Zaten yazıları-m- diye iyelik eki ekledim. dimi?
Yani bana ait dememe ne gerek vardı şimdi adı üstünde iyelik eki:)
Saksıyı çalıştıramayanlar için açıklama yapmak istedim:p Uzattım galiba:).
Bu arada
YazılarıMı çalmanız, sağda solda 'bunu ben yazdım' diye caka satmanız yasak değildir..(Bakırköy'e postalanırsanız sorumluluk kabul etmem ona göre:p)
Ama şiirlerimi çalmayın nalçaklar;
ben onları yazmak için ne kadar ilham bekledim, ilham beni terk etti, Ne yapıp edip gidip buldum, yalvardım yakardım da şu son zamanlarda geri geldi. Haberiniz var mı:P
Elinizi vicdanınıza koyun utanmaz, arlanmaz, pas tutmazlar siziii:p