Hadin gelin beraber saçmalayalım.


Bu blogda rahatlama seansları düzenlenmektedir Image Hosted by ImageShack.us
Saçma salak yorum yazmak serbesttir. En güzel saçmayalayana saçma sapan bir ödül verilir. Yapmanız gereken tek şey (dozajı kaçırmadan) saçmalamak...Image Hosted by ImageShack.us

Burası deşarj merkezi, fark burada:)


Not: Dozajı kaçıranlara gerekli cezai işlem uygulanır Image Hosted by ImageShack.us



19 Mayıs 2008 Pazartesi

Orta yolu bulmak


Alaca karanlığı hiç sevmem
Ya kapkara gece olacak
Ya bembayaz bir gündüz.



İki şeyin ortasında durmak kadar zor bir şey yok. Dengeyi kurmak, orta yolu bulmak kadar...


Çocukluğumdan beri ikilemlerin içinde yaşadım ben. Annem bir şeyi yap derken diğer yandan yapma dedi hep. Aceba yapsam mı kızacak yapmasam mı diye düşündüm her daim. Ne benim istediğim oldu ne onun. Hoş o ne istediğini bilmiyordu. Hala da öyle...


Belki de ben onun için bu kadar karasızım. Daldan bir elma koparacağım vakit illla düşüneceğim. Sağdaki mi olmalı soldaki mi? Yoksa onun bir üstündekini mi koparmalıyım!? Bu kadar basit bir şeyi bile düşünecek kadar pimpirikliyim işte.


Sevmiyorum sepeleyen yağmuru,
Yağmur dediğin bardaktan boşalırcasına yağmalı.
Ya da sadece güneş açmalı, etraf kup kuru olmalı.





Sevmiyorum sonbaharı ve ilkbaharı..
Ya çok sıcak olmalı
Ya soğuk!!!


1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben bu duruma kendi hayatımda senin kadar sık şahit oluyorum, gayet iyi anlıyorum ben de sevmiyorum arada kalmaları:) hatta hep derim,
Benim hayatımda grilere pek yer yok ya Siyah Ya da Beyaz vardır :))

Buradan (ben çevrim içiyken)
benle direkt konuşabilirsiniz.
Ha kim anoRmal biriyle konuşmak ister o ayrı:p
Yazılarımın hepsi bana aittir.
Zaten yazıları-m- diye iyelik eki ekledim. dimi?
Yani bana ait dememe ne gerek vardı şimdi adı üstünde iyelik eki:)
Saksıyı çalıştıramayanlar için açıklama yapmak istedim:p Uzattım galiba:).
Bu arada
YazılarıMı çalmanız, sağda solda 'bunu ben yazdım' diye caka satmanız yasak değildir..(Bakırköy'e postalanırsanız sorumluluk kabul etmem ona göre:p)
Ama şiirlerimi çalmayın nalçaklar;
ben onları yazmak için ne kadar ilham bekledim, ilham beni terk etti, Ne yapıp edip gidip buldum, yalvardım yakardım da şu son zamanlarda geri geldi. Haberiniz var mı:P
Elinizi vicdanınıza koyun utanmaz, arlanmaz, pas tutmazlar siziii:p