Hadin gelin beraber saçmalayalım.


Bu blogda rahatlama seansları düzenlenmektedir Image Hosted by ImageShack.us
Saçma salak yorum yazmak serbesttir. En güzel saçmayalayana saçma sapan bir ödül verilir. Yapmanız gereken tek şey (dozajı kaçırmadan) saçmalamak...Image Hosted by ImageShack.us

Burası deşarj merkezi, fark burada:)


Not: Dozajı kaçıranlara gerekli cezai işlem uygulanır Image Hosted by ImageShack.us



26 Mayıs 2008 Pazartesi

Akbaba

Dünyaya bir de hayvan olarak geleceksin dense ve ne tür hayvan olacağım bana sorulsa aceba diyorum hangi hayvan olmak isterdim. Hangi hayvanın yaşaması daha kolay ya da daha zor aceba?
Otcul mu olmak istersin, yoksa etcil mi?
Otcul hayvanların işi kolay ne isteseler önlerinde kocaaa orman. Yenmeyecek ot mu yok? Ama etcil hayvanlar yiyeceklerini bir çaba sarf ederek buluyorlar. Öte yandan otculun mesela bir antilobun iyi, has yemeği önünde ama her an bir aslan, kaplan ya da çakal karşısına çıkacak korkusuyla yaşıyor, otlanıyor.. Yani yedikleri burundan geliyor. Halbuki etçil hayvanların öyle bir problemleri yok.

Düşündüm de akbabaların işleri en kolay. Ohh hazır avı lopur lopur götürüyorlar. Yenme korkuları da yok. Fakat sabırlı hayvanlar ne yalan söyliyim... Bir yemek için saatlerce bekliyorlar yaa...
Bende sabır mabır da yok ama akbaba olmak isterdim evet! Lakin akanne olur benden:p


4 yorum:

Adsız dedi ki...

bak seen ben seni hep kedi olarak düşünmüştüm kedicik :)
Immm bak ben de düşündüm şimdi Çıta olmak isterdim şöyle bi koşiim tozu dumana katim. Ya da bir Uğur böcüü ama mavi üzerine siyah benekli olsa süper olur :D (Notcuk; saçmalamaya başladım devamı gelecek)

nemo34 dedi ki...

Bak seen ben seni hep bir kedi olarak düşünmüştüm sevimli bi kedicik :))
Immm, du bakiim ben de bi düşüniim ben sanırsam Çıta olmak isterdim şööyle özgürce koşiim tozu dumanı birbirine katiim heeyt bee. :) ya da bi 'Uğur böcüü' ama mavi fon üzerine siyah benekli olsun :D (Küççük bi notçuk; saçmalamaya başladım yine performansım iyi, bu arada ukalayım :D) Kanka hiç ziyaretime gelmiyom bu arada ;)

AnoRmaL dedi ki...

Ben de senin uçmayı çok istediğini sanırdım demek koşmayı daha çok istiyosun.
Buarada tamam ziyaretine geliyorum ama nesgayfe isterim:)

NeMo dedi ki...

senin canın sağolsun kankim nescafede deki :D uçmayı seviyom doğru ama Çita'ya ayrı bi hayranlığım var ee ne de olsa çıta gibi :D

Buradan (ben çevrim içiyken)
benle direkt konuşabilirsiniz.
Ha kim anoRmal biriyle konuşmak ister o ayrı:p
Yazılarımın hepsi bana aittir.
Zaten yazıları-m- diye iyelik eki ekledim. dimi?
Yani bana ait dememe ne gerek vardı şimdi adı üstünde iyelik eki:)
Saksıyı çalıştıramayanlar için açıklama yapmak istedim:p Uzattım galiba:).
Bu arada
YazılarıMı çalmanız, sağda solda 'bunu ben yazdım' diye caka satmanız yasak değildir..(Bakırköy'e postalanırsanız sorumluluk kabul etmem ona göre:p)
Ama şiirlerimi çalmayın nalçaklar;
ben onları yazmak için ne kadar ilham bekledim, ilham beni terk etti, Ne yapıp edip gidip buldum, yalvardım yakardım da şu son zamanlarda geri geldi. Haberiniz var mı:P
Elinizi vicdanınıza koyun utanmaz, arlanmaz, pas tutmazlar siziii:p