Hadin gelin beraber saçmalayalım.


Bu blogda rahatlama seansları düzenlenmektedir Image Hosted by ImageShack.us
Saçma salak yorum yazmak serbesttir. En güzel saçmayalayana saçma sapan bir ödül verilir. Yapmanız gereken tek şey (dozajı kaçırmadan) saçmalamak...Image Hosted by ImageShack.us

Burası deşarj merkezi, fark burada:)


Not: Dozajı kaçıranlara gerekli cezai işlem uygulanır Image Hosted by ImageShack.us



16 Haziran 2008 Pazartesi

Hey Corç baksana bi!

Resim deki zat-ı şahane şu bizamanların dilllere destan:p şarkısına konu olan varyemez Corç:) Tipinden belli dimi? Eli cebinde aman biri cebimden paracıklarımı tokatlar korkusu var sıfatında.
Sahte bi de gülümseme, masum bi bakış tamam!
Lescon tişört giymiş, Lee'den almış kotu ve kapşonlu montuyla caka satıyor! Marka takıntısı var bu velette. Eee ne de olsa gösteriş meraklısı nolcak:p


Neyse geçiniz o konuyu asıl mevzu sönük kaldı:)

Dıdıdıdııımmm sonunda beklediğim gün geldi çattı, tatile çıkıyorum:p Bir ay kadar yokum. Eee gesmelere gitcem para harcamadan olmaz. İyi ama ben tatile gitcem diye son bi hafta çarşıdan bu yana gelmedim, bissürü para harcadım, sıfırı tükettim nolcek?
Hah tamam, para yoksa Corç var, corç varsa borç var:p

Ihım ıhıımm Corçuğum, her Türk genci gibi ben de sana muracat edebilrmiyim? Hani sen merkez bankasısın ya :p

Maykıl der
-Heyy Corç versene borç
Hele zengin bebesine bak o ne der:
- Olmaz Maykıl bozuk yok
Ukala, kendini beğenmiş, serseri sendeee :p

Not: Bu resmi çizince nedendir bilmem aklıma bu şarkı geldi. Ne Corçu tanırım ne maykılı:pBaksanıza ingilizce yazılışını bile beceremedim:p Ay tamam saçmalamayı kesiyorum.

(bir aylığına:p)

3 yorum:

nemo dedi ki...

kankii hele gel artık özledim seni :( Gel tezkere geeel ! yok bu nizamiyede söylenirdi immm gözüm yolda ... olmaz ufff gel işte kankii bak saçmalamak bile zevk vermiyo sen yokkene aboo kene mi dedim ben :O

ikra dedi ki...

yazıları peh beğendim yaww amaan olmadı böle..nese saçmalamadan söliim yazılarınız gerçketen çok güzel..ellerinizr yüreğinize sağlık nese uykum geldi hadi ben gidiorum hoççakalıııııııııın..

Adsız dedi ki...

ben de hiç sefmesdim busarkiyi ııyyykkk. resim süper olmuş yalnız;)

Buradan (ben çevrim içiyken)
benle direkt konuşabilirsiniz.
Ha kim anoRmal biriyle konuşmak ister o ayrı:p
Yazılarımın hepsi bana aittir.
Zaten yazıları-m- diye iyelik eki ekledim. dimi?
Yani bana ait dememe ne gerek vardı şimdi adı üstünde iyelik eki:)
Saksıyı çalıştıramayanlar için açıklama yapmak istedim:p Uzattım galiba:).
Bu arada
YazılarıMı çalmanız, sağda solda 'bunu ben yazdım' diye caka satmanız yasak değildir..(Bakırköy'e postalanırsanız sorumluluk kabul etmem ona göre:p)
Ama şiirlerimi çalmayın nalçaklar;
ben onları yazmak için ne kadar ilham bekledim, ilham beni terk etti, Ne yapıp edip gidip buldum, yalvardım yakardım da şu son zamanlarda geri geldi. Haberiniz var mı:P
Elinizi vicdanınıza koyun utanmaz, arlanmaz, pas tutmazlar siziii:p