Hadin gelin beraber saçmalayalım.


Bu blogda rahatlama seansları düzenlenmektedir Image Hosted by ImageShack.us
Saçma salak yorum yazmak serbesttir. En güzel saçmayalayana saçma sapan bir ödül verilir. Yapmanız gereken tek şey (dozajı kaçırmadan) saçmalamak...Image Hosted by ImageShack.us

Burası deşarj merkezi, fark burada:)


Not: Dozajı kaçıranlara gerekli cezai işlem uygulanır Image Hosted by ImageShack.us



10 Ağustos 2008 Pazar

Nefret ettiklerim-2


Gecenin görmeyen vaktinde ısrarla çalan bi zil olsa ilk aklınıza gelen ne olur?
Gecenin o vakti kapı ve telefonun çalması pek hayra alamet değildir.
Evet saat 1.42. Bu saatte bangır bangır bağıran zil sesiyle yüreğim cız etti birden. Zaten evde de kimse yok. "Kim acep bu gelen???" diye merakla koştum kapıya ve heyecanla diyafondan kim olduğunu sordum.................................... (Merak etmeyin zannettiğim gibi önemli bir şey değildi. )

Gece gece bu insanlar yatıyordur rahatsız ederim mederim demeden zart diye kapı çalanlardan nefret ediyorum. Her şeyin bi vakti zamanı vardır dimi? Gündüzler çuvala mı girdi yahu!
Ayrıca ilk zile gecikince beklemeden iki üç kere zil çalanlardan da nefret ediyorum. Kapıyı tekmeyelercesine dan dan yumruklayarak çalan hanzolardan, eli zile yapışmış gibi uzunca zile basanlardan, sertçe kapıyı çarpıp komşu rahatsız olur mu olmaz mı diye düşünmeyen bencil komşulardan da nefret ediyoruuummmmmmmmmmmm



Hiç yorum yok:

Buradan (ben çevrim içiyken)
benle direkt konuşabilirsiniz.
Ha kim anoRmal biriyle konuşmak ister o ayrı:p
Yazılarımın hepsi bana aittir.
Zaten yazıları-m- diye iyelik eki ekledim. dimi?
Yani bana ait dememe ne gerek vardı şimdi adı üstünde iyelik eki:)
Saksıyı çalıştıramayanlar için açıklama yapmak istedim:p Uzattım galiba:).
Bu arada
YazılarıMı çalmanız, sağda solda 'bunu ben yazdım' diye caka satmanız yasak değildir..(Bakırköy'e postalanırsanız sorumluluk kabul etmem ona göre:p)
Ama şiirlerimi çalmayın nalçaklar;
ben onları yazmak için ne kadar ilham bekledim, ilham beni terk etti, Ne yapıp edip gidip buldum, yalvardım yakardım da şu son zamanlarda geri geldi. Haberiniz var mı:P
Elinizi vicdanınıza koyun utanmaz, arlanmaz, pas tutmazlar siziii:p